Valik meie tehtud töid
Usume, et kui teha, siis tuleb teha korralikult ja läbimõeldult. Olgu eesmärgiks disainida brändi visuaalne identiteet, lihtsustada klientide ostuteekonda veebis või luua terviklahendus alustavale ettevõttele – meile meeldivad puhas ja silmapaistev disain ning kaasahaaravad ja kasutajamugavad kogemused.
Sisekaitseakadeemia Politsei- ja piirivalvekolledži kampaania koos Andrei Zevakini ja Robin Valtinguga.
Signaal
Forus Gruppi kuuluva AS Signaal TM-i uus koduleht, mis peegeldab ettevõtte pühendumust innovatsioonile liiklusohutuses.
Merelahe Tervisekeskus
Merelahe Tervisekeskuse värske ilme, mis kannab edasi usaldust, selgust ja rahu.
Allergiakeskus
Bränding ja CVI loomine Eesti ainukesele allergiatele spetsialiseerunud kliinikule Allergiakeskus.
DrHouse
Lõime USA turul tegutseva DrHouse äpile UX/UI disaini, mille maht oli ligi 100 erinevat äpi vaadet. Samuti disainisime kasutajasõbraliku kodulehe, mis on kohandatud kõikidele seadmetele (desktop, tablet, mobile).
KOOHOO
Kujundasime majutuspakkumiste äpile KOOHOO admin keskkonna, kust inimesed saavad kasutajasõbralikult oma majutusi platvormile (ehk äppi) lisada. Meie roll lisaks admin keskkonna UX/UI disaini loomisele oli ka maandumislehe disain.
Toitumisnõustaja+
Õppekeskkonna UX/UI disain ja arendus Toitumisnõustaja+ brändile, kus programmis osalejad saavad mugavalt läbi õppekeskkonna toitumise kohta teadmisi omandada.
SmartFOOD
Lõime Eesti turul tegutsevale SmartFOOD-ile atraktiivse kodulehe ja funktsionaalse kliendiportaali, kust kliendid saavad mugavalt veebis tellimusi esitada.
FERATI
Lõime premium autode edasimüüjale FERATI-le unikaalse kodulehe disaini, mis väljendaks nende brändi väärtusi ning arendasime veebilehe valmis.
PELL
Koostasime PELL-ile brändingu dokumendi kus defineerisime sihtrühmad (primaarne, sekundaarne), positsioneerimise (konkurendid ja positsioon) ja brändi identiteedi (brändiväärtused, unikaalne müügiargument, assotsiatsioonid, Tone of Voice).